woensdag 22 juni 2011

Kvelertak: Blodtorst (reprise)

Even een kleine herneming van deze band met dit supernummer. Het zit namelijk zo.
Het album van Kvelertak doet me denken aan mijn kindertijd. (Neen, ik luisterde toen niet naar van die muziek). Gewoon, herinner jullie de tijd dat wanneer je een nummer op de radio hoorde wat je goed vond, je de tekst maar wat mee brabbelde en er zelf iets van maakte gewoon uit wat je hoorde. Klanknabootsing heet dat dan oftewel onomatopee. En dat maakt van die CD een extra plezante CD.

Nu, waarom deze herneming. Ik zal even voordoen hoe dat het werkt (en sorry Def, ik heb echt niets tegen u, tis alleen, ik kan er niks aan doen dat ze over u zingen. Blijkbaar nogal bekend persoon daarginder in Noorwegen. Def de blackmetal man).

Jaja "IK WIL ES STUKSKE VLAAI" of "DARK KNIGHTS AND HOLEBI'S" (hierover later meer) of "APPELSIEN" zal vanaf volgend weekend een deftige aanvuller krijgen en mijn oog richt zich tot Hooy om hier echt creatief te werk te gaan.

Good luck.

Hier gaan we (best kunnen jullie nu onderaan de video starten):

Blow DEF!
Blow DEF!
Blow DEF!
Blow DEF!

I feel lucky the HEAT I poor it in the light
I shoot another deaaaaaaaah
No huske (Zonhoven's dialect voor Toilet)
blue Huske bloam (Zonhoven's dialect voor merel?)
da I ripped it from God!
I feel the sun go neeeeeeeee!!
(ik dacht eerst aan near, maar het is duidelijk nee wat hij zingt. Nee is een afkorting van René (Vanderheyden) dan, blijkbaar is onze pa ook gigantisch bekend daar in Noorwegen).

En dan het geweldige stuk waar iedereen op meebrult:
woooooooooyeahh!!!

De echte tekst:
Blod
Törst
Blod
Törst
Blod
Törst
Blod
Törst
Ja, så åker vi dit då får vi kiss och lime
En tjurig ladugård i Dyna
Jag älskar blod jag ska badda, då e me kje turkar
Vår fuhrer saltar väg



Geen opmerkingen:

Een reactie posten